Feb 11, 2010

setann angkat dulang....

malam tu aku keluar jenguk2 kat luar rumah ... tetiba ade sek0r harimau jln2 kat tmn aku... ahh sudahhhh!!! ape kejadah rimau kat g0mbak nih... rimau tu tempang ckit.. aku lari msk dlm umah... trus kunci grill besi kaler hitam... rimau tu teng0k aku dengan padangan c0nan the barbariann.. sambil jalan rimau tu masuk umah jiran aku... amar datang usha.. aku bukak balik grill besi kaler hitam.. rimau tu prasan.. mampus!! dgn langkah gagah seek0r rimau, dia masuk dlm pagar umah aku... amar cabut lari.. amar ni blaja silat mcm pendekar. pendekar kundur p0n k0mpem kalah kal0 lawan.. tp mamat ni bantai lari naik tingkat atas... aku kese0rangan... cepat2 aku tutup grill kaler hitam.. kunci nga s0lek kaler emas.. rimau tu brenti depan grill.. tetiba rimau tu bercakap... cakap bahasa melayu!!!! bile mase lak rimau b0leh cakap nih.. aku da jd macam tiger w00d kant0i main p0mpuan... "kal0 aku masuk, k0 nak buat ape?" tnya rimau serius... "aku baca ayat kursi!" jwb aku dengan tegass... "ayat kursi brape kali wakaf?" tanye rimau mcm dia ni ustaz lak.. "9 kali wakaf" aku jawab balik dgn penuh k0mfiden... "cuba k0 bace!!" pinta rimau berlagak ustaz nih.. ahh sudahhh... gampang bet0l rimau nih... k0 ingt k0 guru penilai ujian KAFA ke? aku p0n bg alasan berilmiah kat rimau tu, "xleh baca, aku ade hadas besar." 
rimau tu xpuas hati.. last2 dia masuk dlm umah aku.. grill besi kaler hitam jd mcm angin.. sliding d00r ade stiker Burger King p0n dia main redah jer.. giler.. ni rimau ke hape.. b0leh tembuss kaca tuuu!!!!! mampus la aku kali ni.. memang jd santapan malam laa jawabnyer.. agak2 rimau tu pakai s0s ape mase makan aku? arghhh!!! macam cerita wujud kat dalam 0tak genius aku nih... tp rimau buat dek jer.. dia jalan jer masuk dlm umah... dia xmakan aku!!!
tv 25 inci masih lagi 0n.. astr0 channel 734 masih lagi ditayangkan kat tv.. rimau tu tgk.. dan rimau tu ambik tindakan paling drastik dalam sejarah pe'rimau'an.. rimau tu layan Astr0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gampangggggg segampangnyer aku rase... rilek jer ambik p0rt depan tv, pastu layan Astr0 ngan member aku yg macam kene rasuk rimau tu.. 
arghhh!!!!
mimpi apakah ini?
aku bingung..

2 comments:

  1. helo,jom join n visit blog komuniti bola sepak ni di http://fantasifutbol.blogspot.com

    ReplyDelete