May 30, 2010

ber'penem' kerna b0la..

again travelling psl b0la...
mmg susah nk idup tnpa b0la.. sesusah hidup tnpa r0k0k...



ni aku g batu kawan malam td.. mak aihh. punyer la besar dan selesa stadium di0rang.. tp sayang.. xde 0rang nk layan b0la kat penang nih... tp aku macam biase.. supp0rt b0la malaysia walaup0n FAm macam sial..

sakit jgak pinggang nk smpi ke penang nih.. mungkin aku sudah tua..

1st half layan la jgak ckit2.. tp main macam haramm! nk kate ape lagi.. ambik k0 penang bagi sbijik...
dan barulah aku nampak THe Red Warri0r main b0la... menang la jugak 3-1... berbal0i kan travel jauh2..
tp kal0 aku pegi tgk b0la ni semua berbal0i.. kalah ke menang ke seri 10-10 same ke... xkire laa... pedulik hape aku!!

tp terasa la jgak smpai penang ni xdapat jumpa sese0ram.. 0k la.. aku rindu kat dia.. :(
si jamil balik klate.. urusan kenduri katenyer... cisss!!! siblim p0n xde...
en0ugh said bile 0rg tnye mane siblim... huhuhuu..

dan aku harap tren LRT da b0leh jalan puk0l 5 pg..


p/s: ade seni x aku letak gmba?

No comments:

Post a Comment