May 3, 2010

suwey gerrard sampai ke g0mbak

aku penuh semangat harapkan chelsial lebih b0d0h dari liberp0l, tp Gerrard lebih b0d0h dari semua itu...
gampang!!!!!


seiringan dengan keinginan aku mahu jd pelajar yg baik dan berdedikasi, aku perlu makan utk mendapatkan tenaga yg diperlukan sebagai se0rang pelajar berdisiplin..

dgn langkah bagai perwira.. aku terus mencapai helmet tanda se0rang yg berundang-undang dan tidak suka menembak budak sk0lah sesuka hati, aku terus menuju ke arah tenggiling hitam bersepuh emas...

dgn satu tendangan padu.. sistem pembakaran yg efisyen mula ber0perasi... aku membelah keheningan malam mencari h0td0g tanpa may0nis beserta s0s yg kurang... hati mula gelisah melihat cahaya suram di satu c0rner..
"ahh.. xkan lahh.. " detik hati nuraniku... sampai jer ke tempat kejadian... cissssssss!!!!!!!! dah s0ld 0ut rupenyer... segala h0td0g dan burger telah hbs.. maka secara c0mm0n sense nyer stall burger ni telah ditutup.. aku syak geng2 Chelsial sab0taj aku dgn beli byk2 supaya aku kempunan...

lantass aku dr0p gear sambil meluru ke kedai mamak... tukar plan!!! 0leh kerana tidak mau cik yuyu bet0l tekaan nyer... aku 0rder menu lain...
"aney!! r0ti tel0r sama mil0 k0s0ng, bungkus..." pesan ku penuh makna...
"aii sudah tukar menu ka?" s0al mamak yg tggi macam Peter Cr0ugh..
aku daring mamak tu... mamak tu terus blah pergi buat kerja sambil buat muka cuak dan takut2...
aku bangga...

aku tgk r0ti p0n dah siap nk bungkus, air p0n dah siap gantung..
"3 ringgit 70sen.." ujar aney dgn berhemah...
"0k...." aku menjawab dengan penuh tatasusila...
akan tetapi, sesuatu telah berlaku.......
CELAKAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
apsal Dunhil 14 dlm p0ket?
bukan d0mpet hitam bejenama P0l0...
sialllll!!!!!!!!!!!!! macam mane aku b0leh lupe bawak d0mpet nih...

dalam hati aku terus menyumpah seranah....
"ni mesti suwey si Gerrard ikut aku sampai g0mbak...."

4 comments:

  1. hahahahahaha..padan muka lu.tu la..beta teka suda byk punya betol..roti kosom+milo kosom+telor separuh masak..lg mau nafi! sila jgn pollow jerat ok! hahahahaha..stail nafi2 kekuatan MU..

    ReplyDelete
  2. ahhhh..
    beta syak itu perangkap cheksial dan jeratt yg mau memalukan bea dikhalayak ramai...

    ReplyDelete
  3. gerrard sudah kena bayar dengan abramovich

    ReplyDelete
  4. deus.. k0 rase brape juta si yahudi bayar kat gerrard?

    ReplyDelete