Jun 20, 2010

update edisi awal.. World Cup..

saje nk mengarut awal..
sbenarnyer aku tgk tensi0n gile babi..
babi p0n xtensi0n macam ni..

0renje vs Japangg

disaksikan dgn penuh kel*watan akiba beraksi di putrajaya..
tp masih dapat menikmati gaya yang da xbrape t0tal f00tball dari 0renje..
g0l dari Wesley Sneijder memang aku tggu2..
nasib baik sehh!!!
si Japang ni p0n satu..
kenape la k0rang tetiba jd macam lembu giler main..
da xlawa game aku tgk..
pape p0n da masuk pusingan kalah mati..
dan aku puas hati.. tggu Jerman ngan Brasil lakk..
1-0 jer..


Ghana vs Australia

aku xlayan game ni.. sbb aku da flat...
kal0ri yg aku ambik semalam xcukup utk layan game ni..
lagi p0n aku kene main b0la pul0k 8 pg..
aku update internet jer.
bace match rep0rt pastu layan highlight kat 810..
1-1...
nasik baikk!!!
Jerman aku akan titik awang hitam ni mggu depan..



Camer00n vs Denmark

da game awal p0n aku xlayan..
xkan la aku tetiba melayan game ni..
mase ni aku da separuh mati.. td0 laaaa
tau result p0n kat padang b0la...
1-2 dgr crita nyer..
ntah..
aku da tgk highlight jap td..
b0leh tahan bebal striker Camer00n...

No comments:

Post a Comment