Jun 26, 2010

w0rld cup last gr0up game..

last gr0up match edisi afrika kali ini..
maka c0mplete lah senarai 16 pasukan terakhir yg akan membuatkan ramai kaki judi semakin teruja..


Gr0up G

Brasil vs P0rtugal

aku layan game ni.. xde mase aku nk tgk N0rth K0rea vs Iv0ry C0ast. baik layan Brasil aku lawan negara penjajah P0rtugis...
0-0 bunyi macam xbest... tp sape kate xbest memang buta b0la..
nice 0ne t0uch pass.. l0vely skill.. superb intercepti0n by b0th defend sh0w this the class 0f w0rld cup..
wp0n xde Kaka' @ pakd0.. Brasil masih mampu d0minate game macam biase..
kepada cik yuyu yg bertnya "star0 ni jah Brasil?" anda akan melihat kehebatan Brasil mggu depan..
P0rtugal anda hanya tiada apa2.. mane r0nald0 anda? 0hh agak tenggelam sekali pergerakan beliau.. Tiag0 lebih menyerlah...
tetapi kepada Luis Fabian0.. y0u d0nt deserve the n0 9 shirt!!!!!!!!!
macam gampang!!! dan salute buat the brasilian back f0ur!! kemah semim anda...


N0rth K0rea vs Iv0ry C0ast

aku xlayan game ni.. haram nk layan.. da sampai tahap tahyul kal0 awang hitam Iv0ry menang 8-0..
b0elh sampai tahap khurafat kal0 percaya.. Dr0gba xkeman nyer..
3-0 p0n da hbs buat dah.. kire 0k la...



Gr0up H


Chile vs Spain

match yg aku tggu nih.. 3-4-3 lawan laser passing team... spain...
aku harap spain kalah game ni.. sambil Swiztland tapau H0nduras... tapi hajat aku xkesampaian sbb refree macam sial... keeper Chile buat lawak keluar k0n0n nak clear b0la tp b0d0h!! ade ke k0 biarkan b0la in play.. kasi 0ut sudah!! da dapat lak kat Villa.. memang sayur laa... g0l Iniesta agak cun tp inseden mase build up g0l tu buat aku sumpah seranah refree.. bukan sengaja nk clip kaki T0rres si pertengahan.. he d0nt deserved red card... tapi Alexis Sanchez memang superb!! kire 0k la Matig0l Fernandez xmain.. baru best layan b0la.. class2 w0rld cup nih... 2-1 amat berbal0i...


Switzerland vs H0nduras

memang aku layan la game nih.. giler hape nk layan dikala Spain ngan Chile main w0rld class...
tp harapan nk tgk negara jam ni tapau H0nduras tidak kesampaian...
0-0 kire 0k la sbb Chile kalah nga Spain.. nasib baik bet0l..

No comments:

Post a Comment