Jun 13, 2010

W0rld Cup stakat nih!!!

da brape game ekk w0rld cup?
aku da xingt...
tp ni la 1st time dalam sejarah aku kenal w0rld cup secara dewasa tp xde jadual penuh!!!
mungkin butang 'R' kat Astr0 banyak membantu...

1st game:

S0uth Africa vs Mexic0

ntah macam mane aku nyer plannning b0leh kant0i nga 0pening w0rld cup.. ni satu lagi sejarah tercipta.. aku miss 1st game w0rld cup...
mane xnyer bernukak di I-City.. melayan tetamu 'istimewa'...
kal0 ngan cik yuyu n p0ktar.. sudah pasti beta terpacak kat depan giant screen..
tp dapat tgk jugak lah Chicarit0 main..
jahanam bet0l tr0mpet afrika nih.. bising dan mengangu k0sentrasi aku..
1-1.. n0t bad la..

Uruguay vs France

aku xsuka France..
tp 1st red card w0rld cup tahun nih!!
Nicolas Lodeiro, baru jer masuk.. dah kutip kad kuning.. pastu satu lagi..
dua kali jer kad kunig..
bukan Graham P0ll nih, nak bagi 3 kad kuning...
b0ring giler game... da la tgk s0rang2..
cam cibai jer.. 0-0..

S0uth K0rea vs Greece

satu lagi game yg aku miss spenuhnya..
clash ngan game kelate.net..
da main b0la kat padang xkan la nk tgk tv...
dgr cerita Park Ji Sung sc0re...
bagus2...
tp xleh k0men banyak sbb xtgk.. bace jer p0st match rep0rt...

Argentina vs Nigeria

aku sempat tgk 2nd half jer game nih...
1st half, atas m0t0r balik umah...
m0t0r aku xde Astr0... s0 xleh teng0k..
tp Agentina men xbest langsung...
macam haram p0n ade..
aku syak Argentina kalah lawan K0rea pasni..
tggu je lah... sbb aku xpaham kenapa Ver0n duk lebih ke kanan walhal dia men sebagai playmaker..
dan aku xpaham pasal ape Argentina nih xde target man..
Milit0 kan ade..
tp si Nigeria ni p0n b0leh tahan bebal di0rang nyer striker..
1-0 kire 0k la buat c0ach r00kie macam Marad0na..


England vs USA

aku tggu jer England kalah..
hahaha.. s0mri la fan England..
aku xminat ngan star2 men p0mpuan nih...
1-1..
bagus jugak si mamat hijau tu buat lawak nga b0la..
terkapai-kapai k0!!! hahahha...
tp kenapa England xde anch0r man kat tgh..
i mean ball winner midfielder...
da si capell0 dr0p sc0tt Parker sape lagi nka main sane?
si Barry biri-biri injured..
padan muka..
aku tggu jer England kalah ngan Algeria..

6 comments:

  1. bongok sungguh Green....tangan pakai mentega barangkali...erk888

    ReplyDelete
  2. pakdo mekasih sbb blog kamu cheq dpt penuhkn carta game.. hehehhe..gracias!

    ReplyDelete