Jul 22, 2010

ahh..aku harus bergerak pantas...

yer.. harus bergerak pantas ketika  ini..
segala-galanya harus pantas..
menaip juga pantas..
tp layan Dunhill harus perlahan-lahan..
baru b0leh rase  nik0tin dan tar dalam tu..
asap pula hembus sl0w2.. nk layan lagi buat asap bulat.. tp tu xhebat.. lagi hebat kal0 asap tu xkeluar langsung..
aku harus bergerak pantas...
ini kerna...


Manchester United Pre Seas0n T0ur (US)!!!!!!

gampang!!! aku dah miss 1st match.. lawan celtic... menang 3-1.. aku mulai terumbang ambing selepas ketinggalan perkembangan pasukan hidup mati ini....
arghh!! tensi0n weii..
aku dengar citer Berba men chantekk mase lawan Celtic.. huh!!!


ni id0la aku!! Sch0les!!! macam mane aku xhangin kal0 xleh tgk mamat ni men... gaya permainan beliau harus di c0py dan ditunjukkan Ahad ini.. 

hari ni lawan Philadelphia Union...
yuyu ade bg link, tp kemudahan internet adalah sgt mengechiwakan.. live streaming tersekat-sekat...
ahhh!!! baik aku tutup dari menanggung seksa melihat aksi mereka..
tp skang update 1-0.. 0bertan yg sc0re...


aku sedang terseksa didalam 0pis...

 


2 comments:

  1. ohh..sangat besh game tadi..seseungguhnya anda dlm kerogian..hehe

    ReplyDelete
  2. anda dilaram memnaskan line yg sedia panas..

    ReplyDelete