Jul 12, 2010

da final yg kebanyakan kita xtau ape yg jadi....

Astr0 duk bebel ntah pasal ape ntah...
layan Ziz0u the legend kat tv8...
layan fifth gear.. 
tapi kita terlepas 2 aksi yg patut kita saksikan...
tv malaysia macam cibai..
same cibai dgn FAM..



nampak patri0tik la pulak...


yang ni lagi la patri0tik..
0h 0renje nyer..


bile agaknyer aku nk pegi tgk b0la sambil beraksi sperti ini.. kene pergi Asterdemm gamaknyer..


perghh!!! tapi sial Astr0 xtunjuk gampang!!!


Mandela p0n b0leh berlari balik tgk Syakira nih..


Mandela tersenyum puas setelah melihat aksi Syakira.. dia bukan nk layan b0la p0n..


dah2 ler tu Canavar0.. k0rang main macam cibai macam mane nk menang...


sayang wei nak lepas bendalah ni.. lambang keagungan pemain b0la sepak di seluruh dunia..


last kiss........ f0r f0rever...





giler gampang mamat ni... final w0rld cup ni bai... tv malaysia terlepas aksi yg belum tentu akan direpeat 4 tahun lagi kat Brasil.. aku rase time ni lah kawalan paling ketat kat stadium.. aku syak mamat ni ade blaja ilmu pendekar kat Temerl0h.. tp dia xsempat blaja ilmu elak kene karen.. menggelupur la k0..


3 comments: