Jul 23, 2010

dalam keterpaksaan.. huh!!

 gambar ni dah cukup buat aku jd macam ayam hilang anak..
y0ung and 0ldtimer mixed t0gether.. 
wacthing them play, aku hanya b0leh bgtau..
Man Utd still cempi0n kat tanah British tnpa perlu pak Arab datang tabur duit..


id0la aku ni slalu sangat tackel xkene timing..
aku rase nk buat macam ni Ahad nanti...
ade can tgk pengadil Malaysia yg xpenah belek buku undang2 FIFA bagi red card...
kal0 dia bagi gak kad.. 
aku nk angkat jari tengah sambil keluar padang!!!


aku malas nk cakap banyak...
mamat ni dah menang EPL 11 kali..
diulangi 11 KALI!!!!
sesuatu yg belum pernah player lain buat kat England..
aku syak dia dapat Sir tahun depan..


mamat b0tak tu namenyer 0bertan.. beli seas0n lepas dari B0rdeux..
ramai musuh2 MU duk kutuk aku psl 0bertan nih..
aku jawab jer.. Beckham main ngan Prest0n mase um0r 21..
mamat ni baru um0r 20..
game pg td dia la yg sc0re..


2 comments: