Jul 1, 2010

lebih baik tak masuk W0rld Cup

ade beberapa heavyweight team yg duk tinggi dalam rangking FIFA..
nama2 seperti England, France, Italy menjadi pailang utk balik bercuti sambil cuci mata di tepi2 pantai yg dipenuhi gadis2 g0jes berbikini...


terakhir 8 menunjukkan w0rld cup kali ini mungkin klimaks awal sbb lelaki berfalsafah Nazi telah bertemu dgn lelaki dari banjaran Alpes.. manakala Samba akan bersamba dgn lelaki yg ber'Total Football'...
tetapi lebih mencuri tumpuan ialah team yg terkeluar awal kerana banyak jugak m0dal yg bleh guna dimasa ayat2 kutukan ditaip...



England @ Sirap Cap 3 Singa

walaup0n layak ke kn0ck 0ut stage.. tp 0leh kerana sikap takbur dan bangsat media mereka membuatkan aku nk kutuk team sirap ni kaw2... kasi panas ckit team sirap nih!! aku nk kasi p0int ala Mahathir.. br ade umph macam teh B0h..
  • Gareth Barry yg main instead 0f Sc0tt Parker.. ball winner yg xcukup fit hatta utk main kat liga DUN sekalip0n... walap0n telan pil kuda Barry ni main macam biri2.. 
  • Heskey tu lebih baik campak ke laut buat rumah api xp0n tukun tiruan.. k0n0n b0leh jd feeder b0la kat R00ney yg supp0rt blakang.. tp gaya permainan macam gampang...
  • sape yg jd ball winner team sirap? Lampard? 0hh sial bet0l kal0 Lampard jd ball winner.. Lampard dan Gerrard adalah pemain yg menerima b0la dari defensive midfielder dan buat gerakan.. dan mereka adalah bukan dari jenis yg suka bertempur mendapatkn b0la... Capell0 kene k0rbankan salah satu dari mamat 2 ek0r ni utk dapatkn steel in fr0nt 0f back f0ur...
  • defend team ni memang sirap!!! meninggalkan pemain yg lebih laju di tanah England sambil mengharap si tua bangka dari Liberp00l adalah satu tindakan xmasuk akal.. aku suke tgk back f0ur Sirap terkapai-kapai kejar b0la..
  • 4-5-1 lebih baik sebab Sirap ni xde pemain macam Makalele ataup0n R0y Keane.. 
  • aku memang nak Sirap 3 Singa ni balik awal... senang citer...

France @ Cap Ayam


aku memang awal2 lagi syak ayam2 Paris ni akan jadi ayam ketika di Africa...
  • selecti0n p0n dah ayam.. xsyak lagi ayam balik awal..
  • D0menech memang seorang yg agak gampang dan punca kebencian fan France... muka xleh blah..
  • gaduh macam budak kecik... pastu merajuk xnak training... alalala...
  • aku memang benci team ayam ni... aku hnya minat player yg bernama encik Zaidan... legend sehhh!

Italy.. F0rza? 

aku rase team ni xlayak p0n masuk w0rld cup kali ni.. main macam gampang!!!
  • lagenda defend kebal? kebal hape kal0 team lembu susu p0n b0leh sc0re.. 
  • dan kene makan dengan Sl0vakia adalah sesuatu yg wajib.. agak tahyul jika mereka menang dengan Sl0vakia...
  • pasta xde jual kat Africa.. 
  • aku p0n xreti nk kutuk team Italy nih... aku minat s0rang jer... si Pirl0 muka mengantuk...

No comments:

Post a Comment