Jul 24, 2010

sape nak kutuk FAM sila pegi..

EVENT FAST FACTS MAJLIS PELANCARAN
PUSAT KECEMERLANGAN BOLA SEPAK 2010


1. PROGRAM Suara Komuniti Bola Sepak Malaysia
2. TARIKH 24 Julai 2010 (SABTU)...
...
3. TEMPAT Kompleks Sukan, UiTM Shah Alam

4. PENGANJUR Pusat Sukan
Bahagian Hal Ehwal Pelajar dan Alumni dengan kerjasama Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia

5. DISKRIPSI AKTIVITI Diskusi mengenai beberapa isu bola sepak Malaysia bagi mengembalikan kecemerlangan sukan bola sepak tanah air.

6. OBJEKTIF - Memberi peluang kepada peminat-peminat sukan bola sepak untuk menyuarakan pendapat dan cadangan.
- Untuk menaikkan dan mengembalikan kecemerlangan sukan bola sepak Malaysia
7. PENYERTAAN - Terbuka kepada umum khususnya peminat sukan bola sepak kecuali yang terlibat secara langsung dengan FAM & Persatuan Bola Sepak Negeri/Kelab.

8. BAYARAN - Percuma

9. PENGKHUSUSAN ISU-ISU Seperti di lampiran

10. TARIKH PENGESAHAN 5 Julai 2010 (Isnin)

11. MAJLIS PELANCARAN 24 Julai 2010 (Sabtu) - Jam 9.00 Pagi

12. PERASMI
Yang Berhormat Dr. Hou Kok Chung
Timbalan Menteri I KPT

13. KETERANGAN LANJUT Pusat Sukan
Bahagian Hal Ehwal Pelajar & Alumni
Tel : 03-55435615 / 5613 / 5630 / 5618
Fax : 03-55435625

Pegawai Bertanggungjawab :
1. Cik Che Nadia bt Che Samsudin
2. Encik Ahmad Tarmizy Mohammed
3. Encik Zamri Abd Kahar 



mane ntah aku dapat bendalah ni.. aku p0n da xingt..
kal0 xde aral melintang nk jer aku pegi..
agak2 aku kene tangkap x kal0 aku hina Sultan b0la?

2 comments:

  1. sayo dapat informasi ni di flyers semasa tngok bola ni shah alam..sel vs kelate.. menarik.. tp x dam nk g..rugi bena x g..

    ReplyDelete