Aug 8, 2010

baik baik sayang...


pagi tadi, aku ada mini t0rnement putsal kat putrajaya.. Futsal Muhibah Kelate.Net nama edisi kali ni..
ade 8 team yang main. setiap team ade 6 player. Player-player ni diundi secara rand0m ke mana-mana team. t0 be fair la.. dah name Futsal Muhibah. memang muhibah la gayanya. Aku nak hidangkan gambar jer..

ni la team aku pagi tadi.. LERAK FC.. huh!!


st0kin pink? ade bran?


walaup0n st0kin pink dan berkasut le c0q sp0rtif,
gaya Franc0 Baresi masih ade..


ade gaya serabai jugak.. 
0nline sampai pagi, pastu g main putsal tanpa sarapan yang jitu..
aku mengantuk sakan pagi tadi..

xde g0l.. kaka megantuk!!


n0 18..
sch0les la gamaknya..
haram xleh blah..


aku dah cakap..
xlepas la nak makan Baresi..


Futsal Muhibah ni xperlu berlagak serius..
target nak ber muhibah jer..


harap2 Sir Alex Fergus0n xtgk gambar ni...
aku malas nk pergi buat pasp0rt..


tetiba aku tukar team..
jadi keeper yg xtahan tu..


aku syak Casillas dah cuak kat Real Madrid..


team aku ni kal0 bergaya memang xkalah..
pedulik hape akuuu!!!


pembelian paling berbal0i 0leh abe Jera..
hasilnya team beliau berjaya dapat no 3 hasil bantuan Pakd0..


muhibbah kan?


kalau nak tengok lain2 gambar kej0hanan, tengok kat Facebook!! xde mase aku nk upl0d gambar tu kat bl0g.. ade ratusan gambar kalau nak grab.. gadis-gadis cantik dah biase grab gambar aku kat Facebook.. aku bagi jer di0rang ambik gambar aku buat wall screen.. Lisa Surihani dah faham.. aku setia kat dia sorang jer.. so dia xmarah la ade gadis-gadis lain salah guna gambar aku.. 

dia sangat memahami aku.. 
s0 hubungan kami teguh, seteguh gunung Everest..


p/s: tajuk entry tu, adalah pesanan dari Lisa mase aku nk pergi main putsal.. sekian..

4 comments:

  1. hahaha.. bro,yang part Lisa tak boleh blah tu.

    p/s: malam ni jerit kuat2 - Glory glory man United! :D

    our first cup - Community Shield on the way to Old Trafford!

    Fyzal's Latest Entry: Heat Starts With Community Shield

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    part lisa tu yg paling mahal..

    setting tempat duduk br0..
    nk jerit gl0ry2 man utd nih..

    ReplyDelete
  3. "harap2 Sir Alex Fergus0n xtgk gambar ni...
    aku malas nk pergi buat pasp0rt.." sayam muntah darah..konpem SAF xsempat tgk..sbb dia sebok amik ati Vidic..hahaha..mana anda tau Lisa memahami?haha

    ReplyDelete
  4. fyzal.. puas hati dpat jerit.. wwhahahaha..

    cik yuyu: vidic sudah sign new c0ntract mgg lepas.. sy kenal siapa Lisa..

    ReplyDelete