Aug 9, 2010

Community Shield...

Cakap banyak tak guna.. 3-1 adalah result yang menunjukkan keperkasaan sesebuah pasukan..
1st tr0phy f0r this seas0n.. Geng-geng Chelsial bagitau aku, yang Chelsial xlayan sangat silverware camni..
Alasan orang kalah..


aku syak cameraman ni orang Umbro...


PAUL SCH0LESSSSSSSS!!!!
vintage performance by living LEGEND...
aku hanya mampu telan air liur tgk Sch0les buat 50m pin p0int passing..
OMG!!

 h0w the g0al was made?
Sch0les get the ball, 0hh what the pass t0 R00ney..
R00ney screen the ball thr0ugh Terry's leg.. and...
VALENCIA!!!
0hh.. what the magnificent played by Sch0les and R00ney..


Chiharit0 debut g0al at English s0il..
d0esn't matter h0w the g0al was.. 
he reminds me ab0ut S0lskjear..


ok laa.. aku ni se0rang yang adil dan saksama...
letak la jugak g0l reb0und mamat nama Kal0u..


Keeper kal0 kene g0l macam ni memang st0k paling hina..
Hilari0 kelemasan..
g0l minit 92..
menyebabkan fan Chelsial terus bangun bayar r0ti canai ngan teh tarik..


aku p0n xbajet Vidic yang jadi capitan malam ni..
s0lid, padu, xde hati perut..
w0rld class centre halves..


Sir Alex muka b0ring julang piala...
mau tidak..
perisai ni p0n dah julang 14 kali..
huh!!


winners 2010...
DIULANGI 
WINNERS 0keyy!!

bagi k0rang dapat tengok dengan lebih jelas dan jitu..
bukan nk berlagak..
tapi Paul Sch0les dapat Man Of The Match..
 

1 comment:

  1. salam pakdo,
    blog menarik dan berinfo.
    teruskan menulis tanpa jemu.
    di jemput ke http://askamakalikada.blogspot.com dan harap sudi menjadi follower.
    Sekian, selamat berpuasa.

    ReplyDelete