Aug 27, 2010

Huh!! 

sudah diagak kal0 minah ni kena tag.. k0mpem aku kene skali..


1. Adakah anda rasa anda HOT???
wakk luu....

2. upload gambar kegemaran anda



3. cerita pasal gambar
aku teng0k gmba ni sambil khayal aku sedang buat pin-p0int passing dalam jarak 60m...

4. bila kali terakhir anda makan pizza
kat d0min0 Mid V..
bersama siblims

5. lagu terakhir anda dengar
Drifw00d by Travis

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
memasukan tea 0 beng ke dalam trakea

7. selain nama sendiri anda di panggil nama apa?
pakd0..
8. tag lagi 8 orang
1.Yumyu
2.syidah
3.Deus
4.Fyzal
5.Yaya
6.Ahlami
7.cik Salamiah
8.miss Fareda

9. siapakah orang no.1 kepada anda
0wh ya.. dia siblim saya

10. kata sesuatu mengenai orang no. 5
minat b0la... huh!!

11. no. 3 ada hubungan ngan siapa
aku syak dia ade hubungan dengan artis..

12. bagaimana pula dengan no. 4
Man utd f0rever dude!!!

13. pesanan kepada orang no. 6
balik malaysia sila beli kangar00 utk saya..

14. kata-kata cinta tok no. 2
jadilah isteri yang s0lehah..

15. adakah no. 7 dan 8 punya persamaan?
mereka adalah wanita..

16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men'tag' anda
siblim, wanita, gewam cik puden, duk peris tp kecep klate pekat, chempaka skull..

17. persamaan antara kambing ngan lembu?
kaki ada 4.. jeng s0klan..

18. perasaan anda buat tag ini
huh!!

19. apa pendapat anda ttg artis yg rampas laki org tu si M dan si F?
peduli hape aku!!

20. GAY or LESS??
laki mesti la GAY!!!

3 comments: