Aug 30, 2010

Kechiwa..

Malam ni aku tak brape nak int0 sangat teng0k b0la.. Ape kes layan Liberp0l main... Buang tebiat nk mampus la gamaknya.. Layan F0rmula 1 lagi bagus ereksi.. Hamilt0n menang, Webber n0mb0r dua pastu Kubica dapat n0mb0r tiga.. bukan main hepi lagi sembur air setan atas p0dium.. Nanti kal0 aku jadi PM, F1 kat Malaysia, pemenang aku bagi air 0ren kelate.. Tapi jangan jadi macam Hamilt0n.. Dia tu kal0 mati masuk neraka.. Anak durhaka!!

Berbalik kepada cerita b0la.. Liga lagak glam0r yakni Barclays Premier League ade 4 game untuk dilayan.. Sume aku tak layan.. Tanda benci kepada Liberp0l.. 

Birmingham buat celaka leading 2 g0l pastu kasi b0l0s 2 g0l 10 minit terakhir.. Jasskelainen buat gaya Halim Napi.. Tampar Gardner.. Aku syak Halim Napi sedang senyum tanda bangga.. 

"Halim Napi yang ajar aku." 

Kelab pitis banyak kalah ngan Sunderland.. Haru bai... Ratus juta beli player.. Racun yang di0rang kasi balik.. Bent kasi palat kat Mancini.. Ade hati nak celen title...

Ast0n Villa kasi satu jer kat Evert0n.. Luke Y0ung tambah p0int fantasy f00tball.. Cibai..

Game Liberp0l? Huh!! Tak kuasa aku nk layan.. Dengar cerita T0rres sc0re sambil buat muka nak f0ll0w Mecharan0.. Blah dari Anfield..

BUndesliga masyuk malam ni.. Tapi haram Astr0 takde live.. Aku layan kechiwa teng0k badmint0n..

1 comment: