Aug 23, 2010

Malam tak masuk sepak penalti..

Ntah badi ape yang datang malam ni..
Malam ni 3 penalti tak masuk..
J0hn Carew sepak melayang atas palang..
Lepas Cacau buat gila tak masuk sepak penalti..
Nani p0n nak tumpang glam0r sepak tak masuk..

Malam ni layan Bundesliga.. Dan aku teruja semangat Nazi masih membara..
D0rtmund lawan Leverkusen membuatkan aku rase nak pergi German minggu depan..

Liga England dah stail 6 sekarang ni.. Semua team macam masyuk nak layan 6.. Malam ni giliran Newcastle bantai 6.. Bukan calang pasukan kena titik 6 g0l.. Ast0n Villa beb!!


Carew layan bel0n..
memang malam tak masuk penalti..


aku xpaham kenapa budak jahat ni p0n b0leh sc0re..
Villa ni main b0la ke main netball..
takkan nak pr0tes jual Milner..


mamat ni lagi baik dari Heskey..
Hatrik dari beliau..
ramai yang tanya dia ni layak ke tak pakai n0 9..
aku cakap memang dia layak..


an0ther screamer fr0m him..
Zidane's regret is n0t t0 play with him in the same team during his playing time..
SCHOLESS!!!!
0h what the g0al fr0m him..
an0ther masterclass!!


kenapa g0l ni?
Aku syak Pak Alex tengah tampar muka gebu J0hny Evans mase aku taip entry ni..


pipi hitam Nani p0n sedang ditampar Pak Alex..


Tebus d0sa dari Hangeland..
macam gampang perasaan aku time ni..


BUndesliga aku xde gambar.. macam biase la.. Hype mesti lebih kepada Liga Glam0ur dari tanah Englengg..
Barnetta dan August0 sc0re g0l menarik mase lawan D0rtmund.. Leverkusen dengan lagak riak tapau D0rtmund kat tempat lawan.. aku salute stail Nazi kat fan dua-dua team... Ade penetrasi yang ampuh kal0 aku ade kat stadium bersama-sama di0rang.. Klimaks p0n berkualiti... 

Stuggart kena balun dengan Mainz.. Cacau j0in club sepak penalti tak masuk malam ni.. Allagui dan Rassumsen ambik kesempatan sc0re satu g0l s0rang.. Lepas la nak bayar Passat satu bulan...

No comments:

Post a Comment