Aug 16, 2010

puasa dah cecah seminggu..

da lama tak update blog.. aku sedikit serabai mggu lepas.. idea xdatang..  ingt nak buat pulut kuning, tarik idea kat tepi laut.. tapi syariat kata xb0leh buat benda syirik.. so aku pon xjadi buat.. sbb tu idea tu xkunjung tiba..


cakap banyak tak guna.. aku tunggu malam ni jer..
macam sial tengok dr0gba bantai budak2 baru nak main liga orang besar..
tp lagi sial tengok Riena buat lawak gampang lawan Arsenal..
xde class langsung nak celen title..




b0la-b0la pun dah start kene tendang..
boleh la senyum ckit..

2 comments:

  1. 3-0 .. okay bro? GGMU !! ke nk bagi 7-0 .. hahaha.

    ReplyDelete
  2. 2-3 g0l da ckup..
    simpan..
    ade 37 lagi nk titik lawan..

    ReplyDelete