Sep 19, 2010

Musim raya baik update versi Mahathir

  • Tahan, Belasah, Bunuh, Bakar, Buang.. Hari-hari aku dengar berita ni.. Jadi aku sedekahkan al-Fatihah jelah.. Tu yang mampu.. Paling fam0us SB rambut reb0unding.. PERGGHH!!
  • Aku kena bagi duit raya kat PDRM.. RM450.. cibaiii!!
  • Budak kecik sekarang dah tak layan susu murah.. Paling k0man RM47 sek0tak.. Bukti jelas ada pada Bazli..
  • Ada lagi member seangkatan yang bergerak secara s0l0.. Hasilnya kedai-kedai makan menjadi tempat merangka strategi sehingga 4 pagi tanpa rasa bersalah..
  • Rupa-rupanya mercun telur dan b0t0l sangat kuat letupannya.. Padu..
  • Aku tengah tunggu 1st student register kat sek0lah hamil.. Bukti dia subur dan mampu menyambung zuriat..
  • Sultan Muhammad ke-5.. Aku agak t0uching teng0k peribadi Sultan baru negeri aku.. 
  • Hujan-hujan macam ni aku rase macam nak kawin hujung tahun ni..

No comments:

Post a Comment