Sep 26, 2010

Sedih


Bermula pada hari Khamis aku dah excited nak berb0la.. Lepas raya ni baru sekali berb0la.. tu p0n main futsal. 2 jam berputsal xbest wa cakap lu.. 'feel' tu tak datang.. 
Khamis malam jumaat.. Ade putsal lagi.. Kat Taman Equin.. Macam gampang nak ke sana.. main 2 jam masih tak cukup.. 'Feel' tak datang..

Tapi sebelum berb0la kat Taman Equin, aku dapat sms yang buat aku sebak.. T0uching weii.. Fakrul Naim bin Zulkifli telah kembali ke rahmatullah.. Al-Fatihah.. 

Jadi main putsal dengan hati yang agak k0s0ng.. 

Jumaat.. Ada friendly di Stadium Pancar0na, Putrajara.. K0mpem 'feel' yang aku tunggu akan datang.. Main b0la sepak.. Di padang berumput.. Tapi sedang el0k prepare untuk ke sana. Dapat lagi satu perkhabaran ngak enak.. Syed Hafiz eksiden di J0h0r.. Kritikal kabarnya.. Tapi aku meluangkan masa menunggu Din dan Ayi dengan berb0la di Stadium Pancar0na.. Balik dari berb0la, terus mandi dan mer0ket ke J0h0r.. Syed Hafiz agak parah.. Internal bleeding.. 4 liter darah telah keluar.. dan limpa beliau terpaksa dibuang.. 

Jadi minggu ni bukanlah minggu yang menyer0n0kkan.. Hilang se0rang sahabat dan se0rang lagi kritikal.. 


Al-Fatihah buat Allahyarham Naim dan sem0ga Syed Hafiz kembali sihat dan selamat... 

No comments:

Post a Comment