Sep 20, 2010

Y0u Always Walk Al0ne

Aku tak nak cakap banyak..

Hatrik yang membuatkan fan Liberf00l rasa macam gampang malam ni..

Bekalan Dunhill harus padu kalau lawan menatang Liberp0l ni..
Aku cuak kal0 teng0k 0'Shea main.. Mamat ni sl0w dalam aksi kejar mengejar.. Evans p0n b0leh buat aku bakar Dunhill lebih kerap.. Tapi aku duduk sambil buat gaya setenang air di kali.. Ceh!! Kadang-kadang rasa macam gampang bila teng0k Gerrard 'Si Pencium Kamera' buat passing.. Huh!!

C0rner kuda tua paling berbisa iaitu Giggsy membuatkan aku tambah tenang bakar Dunhill.. Ade can.. Cetus hati kecil yang kenalim dup dap dup dap... Berbat0v rambut pendek lagi bagus aku rasa.. Nampak macam ketua pelajar yang jadi harapan sek0lah dalam kuiz matematik..

Sec0nd g0l... Aku dah cakap awal-awal dulu.. Berbat0v ni g0l nak kasi ada gaya.. Tapi Reina memang bergaya sakan sambil teng0k b0la cecah jaring.. 2-0 buat aku save st0k Dunhill..

Tapi aku tak tau ape kes Man United ni suka lepas g0l lepas leading selesa.. Cibai!! Pak Alex sms aku mase Gerrard kasi g0l n0 2 Liberp0l..

"Tangan aku dah ringan ni.."    
tapi, aku cakap sabar dulu.. Evans tu budak lagi..

Gerrard buat aksi cium kamera.. Memang tak b0leh blah skill cium nih!! Kemaruk nak cium piala.. Kesian Gerrard.. 2-2 ni b0leh membuatkan brader jual burger senyum nipis sambil teng0k aku tarik Dunhill.. Dia buat side inc0me jual r0k0k..

Hatrik Berbat0v!! Aku rase nak mel0mpat atas meja sambil buat gaya lucah melampau.. Serentak dengan itu, aku terputus hubungan dengan semua fan Liberp0l. Gampang!!! Pesbuk di0rang aku syak memang hancur malam ni..

Liberp0l memang celaka!!!

p/s: Segala call, sms dan pesb0k langsung tidak dilayan malam ni.. Aku syak fan Liberp0l dah kena bakar jadi abu..

No comments:

Post a Comment