Dec 1, 2010

Yang Klasik...


Ulasan bergambar amat sesuai untuk kanak-kanak yang baru nak int0 dalam scene baca berita b0la..
Nak bagi ulasan ala-ala Shebby takut aku yang tak paham.. 


Mutual respect ni br0..
Antara dua ni aku pilih Guardi0la..
Bukan sentimen Barca tapi..
Pep main gaya Dunhill...


Aku tak suka mamat ni..
Jenis tak h0rmat 0rang tua..
Jadi pelak0n p0rn0 bagus sebab b0dy petak-petak..


Aku syak Xavi sepak skali nga pasir..
kasi pedih mata Casillas..
Midfielder meastr0..


Gaya mengg0da pemain budak lelaki dari Madrid..
Baik untuk industri seluar dalam dan industri p0rn0


Dah macam gaya beruk pemain jersi putih...
Sangat hina dperlakukan begitu..


Aku harap Pedr0 membesar dengan penuh nilai-nilai kes0panan..
Gaya menganjing tak patut dibuat.. 
kesian...


Gaya Messi senyum b0leh membawa kepada perang saudara..
Gaya gampang ini wajib ada dalam diri setiap pemain..


Walaup0n cuba meniru Sha0lin S0ccer..
Tapi Pepe hanya berjaya jadi t0k0ng Sha0lin..


Kepala babi harus dilemparkan kepada pemain berjersi putih ini!!!!
Faking bet0l perangai!!
Pemain yang berlagak lagend bersikap babi terhadap lelaki yg sudah lagend..
Fig0 tau kisah kepala babi..
Harap Fig0 cerita kat budak besar kepala ni..


Gaduh-gaduh mesti ada..
baru ada stim..
Kena 5 tanpa balas b0leh mendatangkan em0si perempuan tengah PMS


Sekian pelajaran kita pada hari ini.. Class dismiss.. 
(Ketua kelas berdiri dan diikuti 0leh pelajar lain.. "Terima kasih chekgu!!"


2 comments: