Nov 2, 2010

17 years dan lagi... Spurs sah kena mandi bunga..



Lambat aku update pasal Manchester United minggu ni.. Paham-paham je lah.. Aku tengah celebrate The Red Warri0r angkat Piala Malaysia.. N0g0ri ken0 tapau kali ni.. Tapi kat sini aku tak nak cerita pasal Red Warri0r.. Kali turn Red Devils.. 

Game ni start pkl 12.30, jadi sempat aku lenjan tenggiling aku pada tahap biasa-biasa.. Tak perlu guna kelajuan yang buat CBR600RR jeles.. Sl0w-sl0w sudah.. Game ni agak high pr0file kerana Spurs p0n b0leh tahan tapau team lain.. Aku sedikit cuak.. Teng0k line up kira lega sikit.. Tapi mana Sch0les? Gampangg!!! Pak Alex letak kat bench jer... Cibai 0rang tua nih.. Aku masih tak brapa yakin ngan prestasi semasa Carrick.. Sedikit d0wn permainannya.. Harap-harap dia perf0rm balik macam masa tapau EPL 3 kali berturut-turut.. 

Aku teng0k nama Park p0n dah tau apa tugas mamat sepet ni.. Dengan fesyen rambut macam celaka, Park ni gunanya untuk huru-harakan M0dric dan rakan-rakan kat tengah.. 0rang kata Park ni ada 3 paru-paru.. Aku p0n syak begitu.. Satu padang dia jajah.. Apa kes? Layan ganja gamaknya, tak pun pil kuda.. Tapi urine test lepas manjang.. Huh!!!

Muka Park memang tak hensem.. 
Tapi kenapa dia buat gaya rambut macam celaka?

Spurs menyerang dengan gerakan yang melajukan Dunhill.. Cibai betul aku teng0k M0dric ngan Van Der Vaart selalu buat gila.. Kalau lawan Selang0r k0mpem berpuluh g0l diberi tanda kasih sayang.. Gila br0.. Van Der Vaart ni masih b0leh hayun kaki dalam keadaan half chance.. Nasib baik bantai tiang.. Huh!! lega yang amat bai.. Tapi Park muka celaka p0n tak kurang hebat.. Dia p0n suka main tiang.. Lepas tu buat muka kechiwa.. Mata dia versi0n wide screen, jadi g0l nampak lebar.. Bukan salah Park. tapi salah wide screen mata dia.. 

0-0 ni b0leh buat perasaan sedikit celaka bila Spurs dapat b0la.. Nani dapat freekick.. Aku syak mamat ni drive b0la dalam penati b0x.. Chantekk!!! Memang dia drive b0la tu... Vidic dengan kejam hulur kepala.. Apa lagi.. Dengan kelajuan b0la drive dari Nani dan kepala Vidic yang kejam, maka g0l yang chantek akan terhasil.. Fizik telah membuktikan m0mentum yang kuat dari dua arah akan menyebabkan tenaga yang besar akan terhasil..  Padu dan s0lid!!

Padu!!
G0mez p0n agak s0lid kutip b0la dalam g0l..
 
Gol Vidic b0leh buat peparu sedikit bersih.. Layan minum p0n agak tenang.. Isu air memang terbaik.. Bukan macam kat stadium.. FAM harus ambik blue print aku!! Jangan duk asyik kira duit tiket.. Macam celaka perangai.. Tu baru aku sentuh isu air.. Isu lain banyak lagi.. Aku sentuh bab keperluan wajib jer.. Air.. Tapi FAM ni macam celaka.. 

2nd half start dengan result semasa 1-0.. Masih tak sedap hati lagi.. Defisit kecik sangat br0.. Apa-apa b0leh jadi.. N0g0ri p0n leading 1 g0l, tapi kalah 1-2.. Keh keh keh.. (Bakar line) Carrick dan Flecther main agak bagus.. Perasaan malu-malu langsung tiada.. Aku syak Pak Alex ugut Carrick.. Kalau main macam celaka, maka kecelakaan yang lebih dasyat akan ditempuh Carrick.. Carrick memang takut sebab Pak Alex ada cabel dengan mafia-mafia Manchester.. Pisau Ramb0 jadi trade mark Pak Alex.. Dia selalu cakap sambil belek-belek pisau Ramb0.. Saik0 bai... Silap haribulan X-tray nampak pisau dalam perut... Perghh!! Tak b0leh jadi m0dal nak ayat nurse kat h0spital.. Nurse mesti syak kita makan pisau Ramb0.. Nurse mana tau masak pisau Ramb0.. Teng0k cerita Ramb0 tau la.. Nurse suka teng0k perut petak-petak J0hn Ramb0.. Aku tau.. 

Gaya permainan agak laju.. Rafael pun dah pandai menganjing 0rang tua.. C0nt0hnya Gallas.. Bukan Galas.. D0ubel 'L' yer.. P0litik suku b0la suku!!! Jangan nan pandai-pandai kat sini.. Aku teng0k Gallas gigit bibir tanda geram nak lempang Rafael. Kena ngan budak, sudah tentu darah tua mendidih!! Tapi Rafael tak lama masa 2nd half.. Pak Alex sedar Gallas pakai stud besi.. Dia nak makan Rafael!!!! Lantas Pak Alex membawa masuk Wes Br0wn.. Mamat ni takde perasaan kalau nak tackle kaki 0rang.. Pernah masuk l0kap sebab bantai India jual r0ti.. India tu bawak m0t0r EX-5.. Jual r0ti kat taman-taman.. Pasal apa Br0wn bantai India ni aku sendiri tak pasti. Tapi dengar cerita India ni salah bagi r0ti.. Br0wn beli r0ti perisa jagung, tapi India ni bagi perisa c0kelat.. Br0wn syak India ni menganjing beliau..  Br0wn=c0kelat... 

Tapi Br0wn ni ada jasa dalam g0l kedua Setan Merah.. Gerakan tak paham beliau dan Nani menyebabkan Nani dijatuhkan dalam penalti b0x.. Nani menjerit meminta penalti.. Tangan dia pegang b0la. 

Nani pegang b0la, tapi ref tak tau..
Mana b0leh jujur N0bita kalau main b0la!!
Hati mesti k0t0r..
Nani tak puas hati ngan ref nama Clattenburg.. Tapi Fletcher panggil Nani supaya turun, ref tak tiup wisel tanda bagi penati.. G0mez 'si kera' (tangan dia panjang macam tangan kera) syak ref bagi freekick sebab handball Nani.. Dia selamba letak b0la.. Tapi ref depa tangan tanda game 0n.. Nani ni memang jenis tak jujur dari kecik terus rampas b0la dan sepak ke gawang Spurs!! Apa lagi!!! Pr0tes laa... Kalau main kat K0ta Bharu, aku syak si Clattenburg balik rumah naik van 0rang mati.. 


 Walaup0n tangan panjang, tapi 0tak G0mez pendek!!

Minit 84, kena g0l kedua.. 0rang panggil killer g0al.. Kechiwa serta merta akan menjelma di hati sanubari.. Nani pula buat aksi biri-biri jatuh bukit.. Lihat aksi beliau...

 Aksi ni kah buat peminat Spurs..
especially Mat Ja..

2-0 kat 0ld Traff0rd.. Riak, takbur, bangga diri, bagai aur dengan tebing, hidung tinggi... Ahhh.... Spurs kena mandi bunga sebab 17 tahun tak penah menang lawan Setan Merah kat OT..


p/s: jangan lalai dengan daki-daki dunia.. Malam ni lawan Bursasp0r.. Layan fan Turki!!! Awek Turki p0n best jugak kalau dapat.. 



4 comments:

  1. aku bagi A+ pada Nani sebab dengan yakin sepak bola tu masuk gol. dan tanpa rasa bersalah celebrate puas-puas. Hahahahaha. sukanya aku!

    ReplyDelete
  2. Sepak terus celebrate tu!!!
    hahahha..
    k0mpiden mesti ada...

    ReplyDelete
  3. maah deh.. amb0 xs0k0ng amen0..

    ReplyDelete