Nov 5, 2010

1Malaysia mungkin..

Selepas ber'Uniql0' dengan keputusan yang mengechiwakan, aku mengambil keputusan untuk ber'Pavilli0n' selangkah dua.. Dalam tu ada fesyen sh0w.. walaweiii... M0del-m0del ni bukan lawa, kurus kering jer. Aku tak layan benda-benda maksiat macam ni.. Sasaran utama ialah tingkat 5 Pavilli0n.. Khabarnya ada kedai sukan.. Tapi macam gampang!! but b0la ada la 3-4 pasang.. Nak cari Mizun0 M0relia? Huh!! Jangan mimpi bai..

Setelah dua kali kechiwa, maka makan secara 0t0matisnya menjadi penting.. Kg Baru jadi sasaran.. Balik makan aku akan guna jalan Tun Razak.. Sampai depan Perkes0, ada sbijik Hyundai At0s tersadai tengah-tengah jalan. Bagi hazard lamp.. Usha teng0k ada s0rang wanita.. Taraf-taraf mak aku dia punya umur. Kami pusing balik dan tanya khabar.. Mak Arab dari Iran rupernya.. Kepakaran bahasa Arab Yaser sudah tidak berguna, maka berEnglish lah kami bertiga.. Tetiba kami berhati mulia.. T0l0ng t0lak kereta Iranian ni ke tepi dan bukak b0net depan.. Perghh.. K0n0n pandai la.. G0dek- g0dek pakai jumper bagai.. Haram!! Tak jalan p0n.. Pastu datang brader a.k.a p0men.. Memeber tuan kereta.. Yer.. Iranian ni sewa keta ni.. Datang jer terus check air.. Cibai!!! Memang la dia tau sebab dia dah kenal peel kereta ni..

Kami bertiga mitak diri nak blah.. Iranian ni bagi duit.. 

"0hh no no.. Thanks.." kami men0lak..

N0t RM50 tu kalau 3 keping. Memang dah ambik.. Kah kah kah...

Sepanjang pembalikan, aku k0mpius.. Sejak bila India main mercun time Deepavali? Kalah Cina bai.. Siap bakar mercun papan kaler merah tu.. Bunga api bagai di0rang main.. Aku syak rakyat malaysia dah hilang identiti... Semua nak bantai main mercun ngan bunga api.. Mujur India tak main meraim buluh.. Kalau tak.. Memang krisis bet0l....


p/s: aku tak tau apa yang aku bebel sebab aku tak b0leh bergerak lepas bantai nasi lauk kambing kat rest0ran Arab.. Gampang!!

No comments:

Post a Comment