Nov 25, 2010

p0wer rangers p0n senyap...



Lambat ckit update, letih ulang alik kL-glasg0w.. Kat Ibr0x asyik hujan jer.. Teringat musim tengkujuh kat Kelate.. 

Walaup0n takde pressure sangat game ni.. Tapi Pak Alex tak harus buat aku hitamkan paru-paru dengan Dunhill seawal line up keluar!! Gampang ape 0'shea jer yang ada experience.. Dah la si 0'Shea ni lembab dalam setiap tindak tanduk beliau.. Kalau Rafael yang main belah kanan k0mpem Pak Alex buat sejarah letak defend bawah umur mumayyiz!! Cuak br0!!

Tapi barisan midfielder berjaya mengurangkan perasaan itu.. Sch0les pairing ngan Carrick, apit kiri dan apit kanan 0leh Giggsy dan Nani.. Sch0les ada kurang sikit rasa rindu pada beliau. Carrick agak s0lid sekarang. Apit kiri dan kanan macam biasa.. Tapi bahagian cetakan g0l agak membimbangkan.. R00ney ni baru main, Berba semakin kucar kacir gaya permainan.. Huh!!!

0rang-0rang Glasg0w agak bagus dalam men0nt0n b0la.. Naik segala bulu dengar di0rang nyanyi.. Perghh!! Harap-harap peny0k0ng Malaysia juga begitu.. Kita nyanyi lagu kutuk FAM.. FAM ni kena ajar cara ri0t baru dia tau.. Berbalik ke Ibr0x, 1st half agak mendatar penetrasi.. jenis tak padu.. Rangers ni b0leh tahan laju.. Naismith macam celaka bawak b0la.. Kalau Br0wn main aku syak budak ni dah masuk wad 0rth0pedik.. Patah.. Mamat ni sejenis dengan Vidic, jenis takde hati perut bab tackle..

Walaup0n 1st half takde g0l.. Tapi gaya permainan b0leh save st0k Dunhill.. Tak pasti samada budak-budak Rangers ni tak kuat ataup0n Man Utd terlalu s0lid.. 2nd half start dalam keadaan rileks.. Kat Ibr0x sejuk.. Aku p0n tibai baju sampai 2-3 helai.. Dunhill p0n kena ada 2 k0tak.. Layan sejuk ni st0k Dunhill  kena berilmiah.. Bukan macam Berba kat tengah padang.. Huru hara aku teng0k.. Pak Alex jeling-jeling kat aku..  Aku faham jelingan Pak Alex.. Aku balas jelingan Pak Alex. Berba harus ditukar.. Tapi Sch0les yang keluar dulu.. Anders0n yang masuk.. Jahanam!!!!!! Aku daring Pak Alex.. Pak Alex serba salah.. Digaru hidung yang tak gatal sambil curi-curi jeling aku.. Aku merenung tajam!! Pak Alex tunduk.. Berba ditukar, Chicharit0 yang masuk.. Aku senyum nipis sambil bakar Dunhill.. Asap berbentuk bulat dibuat tanda puas hati..

Perlawanan tinggal belas-belas minit lagi.. Ada can berseri-seri lagi.. masuk minit yang last-last, Setan Merah makin s0lid.. Hasilnya.. Fabi0 disepak padu di dada.. Dalam penalti b0x!!! R00ney ambik step.. Aku cuak.. Terus bakar Dunhill..

Gaya ni memang lama aku tak teng0k.
Tapi muka R00ney sedikit cuak..
 

Kali ni takde edisi tumbukan padu ke udara..
Tapi edisi menggelupur secara s0lid..


1-0 diminit 87 agak melegakan.. Bukan macam team budak sek0lah layan Braga.. Layan team dari Semenyih p0n b0leh kena 2-0.. 

Habis jer game Pak Alex panggil.. Ajak layan red wain kat Glasg0w.. Mentang-mentang ler dia 0rang sini.. Tapi aku cakap.. Wain haram disisi agama Islam.. Pak Alex tunduk tanda malu..
28 games unbeaten in all c0mpetiti0n!!!

No comments:

Post a Comment