Nov 5, 2010

Uniql0..


Hari ni bgn pagi dah ada aim ape nak buat.. K0rang nak tau ape? Keje la baiii!!!! Lagi mau teka ke? Aku ni pekerja penuh disiplin dan dedikasi.. Bermutu malah terserlah keunggulannya.. Jangan main-main pasal kerja..
Huh!!

0leh kerana kerja penuh disiplin, pukul 3.30 petang adalah waktu yang sesuai untuk berada di rumah.. Bukan 0pis.. Waktu kerja yang lama b0leh mendatangkan satu perasaan benci dengan kerja yang ada.. Jadi untuk av0id this bullshit feeling happen, maka s0lusi terbaik ialah balik!!

Sepanjang pembalikan.. Aku jadi se0rang yang berguna hari ni. Dan sememangnya aku berguna.. Pakaian yang k0t0r dibasuh rapi menggunakan aweq bernama LG, malah lantai bilik dan laman rumah juga harus diberi kemasan rapi..Malah katal0g Uniql0 ditatap rapi... Ya!!! Uniql0.. Hari ni launching 0utlet Uniql0 kat Malaysia.. Wajib pergi.. Iklan menunjukkan, salesgirls di sana adalah dari jenis yang bergrad A++..

Seusai s0lat Magrib.. Aku berlari ke kereta Lamb0rghini milik ED, tapi dengan gampangnya, Ed dan Yaser sudah berada di tempat duduk penumpang!!! Lamb0rghini kan manual.. Maka waktu-waktu begini jalan-jalan di Malaysia b0leh menyumbang kepada d0sa-d0sa kecil..

Sesampai di tempat yang dituju, maka terus bergegas ke pintu masuk Uniql0... Barua pak gad nih.. Tak bagi masuk.. Alasan yang paling padu adalah penuh dan sudah ditutup!! Wak luuuuu!!!!!!!!!! Lu ingat wa parking free ke? Lu ingat Lamb0 Ed pakai air ke? Lu ingt lutut wa ketat ke main clutch Lamb0?

Panggg!! Pangg!! Pangg!!!

S0rang demi s0rang pak gad dan staff Uniql0 rebah!! Kena hayunan penampar.. Padu!! Ed dan Yaser dah rampas sh0rtgun... Kami nekad.. Uniql0 mesti dimasuki.. Walau dengan apa cara sekalipun.. Yaser tembak Ferarri parking depan Fahrenheit!! Tinggal abu Ferarri tu.. Empunya Ferarri tak berani tarik muka.. Takut jadi abu.. Yaser bukan b0leh dibawa berunding... Ed pulak sedang seret kaki b0dy gad Uniql0.. Kaki jer.. Badan dah hilang. Aku syak Ed bagi karate paras pinggang!! Ed ada black belt jenama S0da.. Uniql0 k0s0ng dari pengunjung, yang tinggal salesgirls yang agak mantap dan mengugah iman di dada.. Kami bertiga senyum nipis sambil belek-belek cardigan cutting gay..

Tapi.. kami hanya mampu bermimpi itu semua berlaku.. Aku tongkat dagu depan pagar, Ed buat muka paling gampang sambil harap belas kasihan, Yaser terus jatuh chenta kat awek Cina yang turut sama sedih tak dpat masuk... DEMMMM!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment