Oct 3, 2010

Tapi sayang...


Macam gampang.. Tu jer aku b0leh cakap.. Memang st0k menghabiskan Dunhill.. Dah la lewat 20 minit.. Ada ke stadium punyer la canggih b0leh b0c0r paip.. gile jgak Sunderland nih.. Aku syak k0ntakt0r yang buat paip tu, k0ntrakt0r yang buat stadium kat Terengganu.. Demmm!! Memang taktikal Sunderland.. Saik0 supaya player Man Utd cuak mase main.. Asyik teringatkan handph0ne mahal dalam l0ker.. Dah kucar kacir main..

Aku teng0k line-up.. Sial.. Aku syak Pak Alex saje nak jual maruah aku malam ni.. Evra mane wei? aku memang anti dengan 0'shea celaka tu.. Full back ni kena mantap dari segi larian.. Langkah harus padu.. C0rak permainan? Kucar kacir.. Semua pemain asyik memikirkan telep0n dalam dressing r00m.. Harga tak jadi masalah.. Tapi ringt0ne tu yang rare!! Sch0les tak dapat c0ver yang baik dari Flecther dan Anders0n.. Ya.. Anders0n.. Kalau aku jumpa kat upt0wn memang kena pelempang sedass.. Aku ni bukan jenis b0leh tahan nafsu amarah.. Cant0na p0n pernah kena skill 0ngBak ngan aku..

1st half memang tak b0leh blah.. B0leh masuk neraka aku layan b0la malam ni.. 0ne 0n 0ne Melbranque buat aku terus bakar Dunhill.. Celaka mamat ni.. Zenden p0n buat aku bakar lagi Dunhill.. K0mpem di0rang ade k0mpl0t durjana dengan Dunhill. Dengar cerita dapat k0misyen.. Barai memang tak ingat aku teng0k midfield.. Geng bangsat dari g0l0ngan Chelsial dan Arsengal mula menyampaikan s0k0ngan kepada Sunderland.. Geng Liberp0l? Ahhhh.. Aku dnegar cerita Liberp0l nak ambik p0sisi 18.. Nak mengimbau kenangan silam katanya.. 

2nd half start.. 0wen bagi jalan kat Berba.. Ade can? Midfield k0 tak menang b0la.. Macam mane nk hantar kat striker!! Aku sms Pak Alex.. Dia kata "0k2"... Haram!! Tetap nak bela Anders0n!! Memang dia kena bela Anders0n, sebab mamat ni selalu jadi runner beli r0k0k malam-malam.. Pak Alex malas nak sarung seluar, biasa layan feel kain pelikat cap Gajah Duduk jer.. Anders0n ni p0n bengap!! Upah Ch0ki-Ch0ki p0n ambik.. Barai... Memang barai.. Chicarit0 masuk ganti Macheda.. Ade can k0t.. tapi aku tetap sms Pak Alex.. " Midfielder mane?" Dia selamba reply, "jap lagi laa".. Tup tup.. Bebe yang masuk.. Demmm!! aku terus baling telep0n kat dinding.. Sial!! 0rang tua ni memperk0tak-katikkan aku malam ni.. Memang aku tak bayar la sarapan r0ti telur es0k.

Hujung game Sundeland buat gila.. Kena rasuk rasanya.. Dengar cerita Bent kencing atas busut masa training.. Tapi hantu tu silap tune, rasuk stail bagi ade feel serang Man Utd.. Celaka hantu ni.. Nanti aku kasi Harun Din baru tau!!

Pritttt....... 0-0.. Pak Alex sms lagi aku.. "i'm satisfied".. Wak luu.. Ayat manis takut kena bayar sendiri r0ti telur... Celaka!!


1 comment:

  1. jalan citer yg sememangnya best sokmo....huhuhu...mmg boleh buat jiwa kacau bila ingat balik.....

    ReplyDelete