Oct 11, 2010

B0la lagi di Kelana Jaya...

Lama pakd0 tak update bel0g nih.. Al-maklum la Lisa banyak tayangan perdana filem-filem baru.. Kena teman ke sana-sini.. Bab teman ni kena pandai cil0k.. Nanti kant0i ngan paparazi.. Aku malas nak menjawab.. Ape kes nak main kuda p0n xsenang.. 
"eh balak Lisa Surihani main mesin kuda!!"
Aku syak inilah dial0g-dial0g yang keluar dari kutu-kutu pusat hiburan haram ni.. Kena jaga beb air muka Lisa sekeluarga.. 

Bebalik kepada t0pik asal.. Berb0la di Kelana Jaya.. Last match peringkat gr0up.. Mesti mau menang ini game, idup mati mau jalan jauh ini Malaysia Cup.. Aku macam biasa.. Bawak bendera Thailand.. Kibar mase lagu Negaraku berkumandang.. HUH!!! Aku buat demi menjaga hubungan baik antara dua negara berjiran.. Apa-apa hal, k0mpem rumah aku dulu yang kena.. Sebab rumah aku tepi sungai G0l0k jer.. Tak ke gampang kal0 nak berperang.. pegi la perang kat Kalimantan ke.. Siberia ke..

Red Warri0r membariskan pemain yang sama ketika membelasah PKNS Selang0r di K0ta Bharu.. Gaya permainan pada 1st half amat baik sekali.. Piya nampaknya sudah hilang kemaluan untuk meminta b0la dari centreback dan terus mengatur gerak.. Begitu juga Syakir.. Memang agak pr0duktif dalam melakukan intercepti0n yang baik dan kadang agak pr0fesianal f0ul yang dilakukan.. Barisan serangan yang diterajui 0leh Sharul Idlan Talaha, Farhan, Indra dan Kemal Rizal nampaknya tidak jemu mengutus serangan.. Aku p0n xtau brapa sh0t 0n target malam tu.. 

mase ni aku kibar bendera Thailand sambil nyanyi lagu Tata Y0ung

Suasana Stadium B0lasepak Kelana Jaya pula adalah sebaliknya.. hanya 5 0rang peny0k0ng KL Plus yang hadir.. Ya.. 5 0rang... Selebihnya?

We want t0 make all Stadium at Klang Valley as 0ur f0tress!!!

1st half dah bantai 3-0.. Aku naik angin..Gampangggg!! Kasi la 1-0 dulu, dah klimaks awal.. Penjaring-penjaring g0l aku dah xambik tau.. Yang aku tau aku menjadi lelaki yang hilang kewarasan diri buat seketika.. GOLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!  
Tapi bukan aku s0rang yang mengalami sindr0m ini.. 

Dia juga, malah agak khurafat juga sambutan nya...

2nd half agak biase-biasa, kerana tak perlu lah membanting tulang 4 kerat secara paksa.. margin 3 g0l sudah baik.. Tapi nak jugakk 4 g0l... 4-0 ni Cina kata mati.. Takde '0ng'.. Ahhhh.. masuk quarter final hape? 0ng Kim Swee?

 para artis hendaklah pandai rewang-rewang dan berp0ya-p0ya..
baru artis!!



p/s: kredit t0 matyu s0leh (kelate.net) f0r da pics..


No comments:

Post a Comment