Oct 20, 2010

Betrayer.......


Minggu ni agak aku t0uchim sangat2.. Lahanat R00ney buat palat kali ni..  1 April 2010.. masih ku ingat kata-kata mu wahai R00ney.. Mahu kekal bersama Red Devils f0r life.. Dasar lidah biawak!! Aku dah agak dah masa W0rld Cup kat Afrika, mamat ni tak nak sign extensi0n c0ntract. Nak k0sentret W0rld Cup.. Aku b0leh terima lagi.. habis jer W0rld Cup start buat sial.. Pecah tembelang main pelacur time C0leen bunting.. Parah bai akhlak si R00ney nih.. 

Minggu lepas aku dah start dengar rum0urs pasal R00ney, Real Madrid dah siap2 nak bagi cek 75juta p0und.. Pastu Barca pulak sebut-sebut pasal R00ney.. Warung-warung kat Madrid dah kec0h.. R0ti canai jadi laku  secara tiba-tiba sebab brita ni.. Lepas tu timbul pulak pasal R00ney demand 150k p0und seminggu.. Aku syak R00ney tak cukup duit nak bayar keta, rumah, lampin Kai, makeup C0leen.. Duit dah banyak hbs kat pelacur.. Ape kess?

Zapppp!! Kelmarin heb0h satu UK R00ney mintak cerai ngan Man Utd!!!! Aku dah agak dah.. Barua bet0l..
Aku rilek lagi.. Tunggu berita dari Carringt0n. Aku nak dengar dari mulut 0rang tua tu... Aku sabar jer tunggu berita dari Pak Alex. Tahap pembakaran Dunhill makin laju.. Demmm!!! Dalam duk tunggu Pak Alex telep0n, keluar pulak cerita b0ard-b0ard kat Man Utd dah setuju jual R00ney.. Sumber dalaman yang bgtau.. Huh!!
Selang 2 jam Pak Alex call.. "Budak ni kencing aku.. Barua bet0l.. Dasar nak derhaka.. Budak ni k0mpem aku nak jual Januari ni." keluh Pak Alex dalam perbualan telef0n dengan aku..

Tapi R00ney buat muka celaka masa kat padang training kat Caringt0n.. Gelak-gelak sambil gurau-gurau.. Macam takde pape.. Sial.. Pak Alex bagitau aku, dia dah pesan kat Sch0les.. Tackle R00ney kasi injured!! 

Sch0les menjalankan tugas dengan baik... R00ney terbaring di situ..


R00ney nak blah.. Satu jer aku mintak.. Harga tu kasi up macam jual R0nald0.. B0la p0n bisnes kena pandai mark up..

No comments:

Post a Comment